Please get in touch with us on (844) 411-7473 and we'd be happy to help you out. In March of this year, our Rise Broadband service went down. In pay-TV, the rise of OTT – and subsequent wave of cord cutting – has made understanding customer content needs essential, in order to retain their interest. Diversity of Products or Services. Please feel free to provide your account information to us at the email address feedback@risebroadband.com and we will be more than happy to assist you. Please get in touch with us at (844) 411-7473 or at feedback@risebroadband.com and we'd be happy to help you out. So here we are extremely slow internet to none... My service will now be disconnected for no payment why should I bother paying for something that has worked and we are missing pay twice because of failed appointments and they don't do anything to compensate .... Lisa S.. Again, not exactly true according to Rise Broadband and Sky Beam. Which I know is bs for the fact I was able to get around 15 mbs for a week when they first installed (that was when I was still on the 50mbs plan). Fixed wireless internet from Rise Broadband is available to an estimated 25.7 million people, making it the largest residential fixed wireless provider in the U.S. by coverage area. This large range gives customers the … If Rise Broadband is not able to successfully provide the Service to Customer, then Customer shall have no obligations under this Agreement." Then when the fat guy in the Dodge leaves, he conveniently stops and unloads all the trash in his truck, into the trash can that i pay for. They should OPTIMIZE all the time. rise bought out my email provider and after have this email address for 20+ years, i am now going to change. The price level of this organization is high according to consumer reviews. The last time I called the tech support person told my they couldn't provide the download speeds that were in my business package that is why I downgraded. I'm quitting the service immediately. We had reasonable service from Rise for the past many years. You people suck!!! I worked at Rise Broadband full-time for less than a year. Thank You for Your Reply! Horrible Company!!! When tgey do they work hard to blame their poir quality on the customer. 23 YR of Skybeam/Rise until Friday, 11/8/19 when they canceled our service with no notice. Thank you very much for providing your feedback and letting us know about this issue, Lynn Barrett. Please get in touch with us at (844) 411-7473 or at feedback@risebroadband.com with your account information and we'd be happy to help you out. The overall rating of the company is 1.6 and consumers are mostly dissatisfied.. The live chat is available from 8am to 8 pm Monday to Sunday, Mountain Time. Review #1793160 is a subjective opinion of poster. Their tech support is available 24/7 only with the above-mentioned PC Care or Premium Tech Support service. BroadbandNow polled Rise Broadband users across the country about the company’s fixed wireless Internet service. Thank you very much for providing your feedback and letting us know about this issue, James B. All customers were verified based upon IP address. No eta as to when it work again. If you need assistance for any of these services, please call in to 844-411-7473 and a customer service agent will be happy to assist you. Rise Broadband - Customer Service is TERRIBLE. 4 weeks ago. This has to be the worst WiFi service other than satellite out there. Regards, Rise Broadband. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us. page 32 There seems to be a problem, Please try again later. Review #1731578 is a subjective opinion of poster. Review #1684014 is a subjective opinion of poster. Rise Broadband is an Equal Opportunity Employer. Disney Plus Customer Service Still Experiencing ‘High Volume’ of Help Inquiries ... BT is selling broadband customers deals which include landlines they do not need, it can be... Sterling jumps as Brexit deal hopes rise ", "Don’t do it!".. Nothing but a scam. It was terrible they modify it to become faster morning and slow at night and we supposed to be getting 50MB.they couldn’t even dissolve our issues to speed it was terrible they modified to become faster morning and slow at night and we supposed to be getting 50 MB Per second but you only get less than 30 and the bill supposed to be installation free,they charging us now For the installation and taxes are supposed to be only like $50.They trying to charge us $132 and some cents Which waynot gonna pay. The coverage is very spotty, and is very inconsistent. Rise Broadband,… Rise Broadband was first mentioned on PissedConsumer on Jun 05, 2015 and since then this brand received 915 reviews.. Rise Broadband ranks 328 of 1426 in Telecommunications category. Do you have something to say about Rise Broadband? I will call again today. Rise disconnected our Internet, Phone and 911 service this past November after they had a problem on the only tower we could get a signal from. The job is physically demanding and a great deal of drive time is involved between jobs. Original review posted by user Feb 14, 2020. Not only this but there are extra charges that are not supposed to be there. Terrible business hours. Usually below 10 mbps and often below 5. Tech said they "have a known problem with 1 Tower and there is no known resolution estimate". Rise never called but kept billing. Monday – Friday 7am–6pm MT. Their internet service has never worked at or near the speeds that you pay for. Customer Care/Billing/Upgrade Service. HughesNet Info. Last year, in 2016, they were down 2 months in my hometown of Floresville, Texas, because they needed equipment on the tower. First day they came out and didn't do anything, said they didn't bring an extension ladder could do anything had to schedule another appointment, why would you come to work on dish on the roof and not bring an extension ladder????. wow, that is many times more than any paid email accounts and then they cannot even help you. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us regarding your billing concerns. Please provide your account information to us at the email address feedback@risebroadband.com and we will be more than happy to assist you. BEWARE! Thank you for your feedback. AVOID. Tech took almost 6 hours to install our internet (lots of stories about that alone). We would love for an opportunity to address your concerns. Our service was finally restored on Oct. 3rd, and I am trying to get them to honor their word and credit us for our payments during the 6 down months. Review #1651230 is a subjective opinion of poster. Call Us 844-411-RISE. My order was never completed. Try to return equipment. They’re the only WiFi other than satellite available in my area. Most commonly, consumers tend to contact Rise Broadband to ask questions about: Payments and Charges, Product/ Service, Staff. Call Rise Broadband at this number to speak with a representative from the company’s customer care department. Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue, Txoesr. More disappointments in their failure to return scheduled calls on multiple appointments. Have a great day! It's still better than Century Link when I lived with a friend 15 minutes away from where I am now. At the same time, I try the Rise test and it first says it is "OPTIMIZING" for server location. We are so pleased that you are happy with your service. Dear Valued Customer, Thank you for your feedback. 915 Rise Broadband Reviews and Complaints @ Pissed Consumer A company's rating is calculated using a mathematical algorithm that evaluates the information in your profile. We contacted them regularly, and were told that the service would be back up soon. The algorithm parameters are: users' rating, number of resolved issues, number of company's responses etc. Average Rise Broadband hourly pay ranges from approximately $13.11 per hour for Customer Care Specialist to $20.23 per hour for Network Technician. The phone lines are manned for a longer period each day than the chat system. What can we help you with? I got a 10.00 refund on the convenience fee charged for making a payment on my credit card. The internet fuxking sucks and they cant fix it, just pure trash. We are going to send you a private message to look into this further for you. Customer service contacts and company information. Markedly, this latest collaboration underscores ADTRAN's efforts to provide future-proof broadband... ADTRAN Boosts Rural Broadband Connectivity in Orange County Zacks via … The worse internet company ever. 98% of customers recommend us. Thank you for providing your feedback. HOW CUSTOMERS RATE RISE BROADBAND. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us regarding your concerns. Thank you, Rise Broadband. Thank you for providing your feedback. this company is the worst! No option to continue service from another Tower, no Internet, no phones, no 911, no TV, nothing...... Then they mentioned that we would get hit with the "early termination fee" because it was system generated and they did not know how to cancel it......! Wow, no phone call of any communication from them so I wasted part of my day because of them. We dropped the ball, but it's in our court now and we'll make sure we get this resolved for you. Sneak charges in and if you get a 10$ credit for "slow speed" aka unuseable for a year they wont do refund for days its down when its like 60$. Useful. Please provide your account information to us at the email address feedback@risebroadband.com and we will be more than happy to assist you. Customer service is terrible. Contrary to the upgrade notice my email account has stopped receiving email. Advertised vs Delivered. Had to take off two half days of work. I am very sorry to hear about your concerns regarding the cancellation of service. BNTrue (@beintrue) reported one month ago @Rise_Broadband terrible customer service! Review #1787447 is a subjective opinion of poster. Setup Service (844) 902-3107. Emini , We are terribly sorry you had an unsatisfactory experience with us, and we'd like to make things right. Their server change has created many issues. We were instructed where to mail the router and printed off the label they sent us in an email on the same day. I have gone through something very similar. Basic Rise Broadband internet services start at $29.95 per month, which is a fairly high price for a low-tier internet service. Thank you very much for providing your feedback and letting us know about this issue, Drew . Talk about rediculous! Customer service contacts and company information. Their excuse is they work on the towers at night and when they re boot it isn't in sync with my radio. Rise Broadband Customer service phone number (844) 816-9149. I will be switching to a better and more reliable ISP as soon as one is available in my town. The only reason I haven't canned Rise is that the family uses internet for just about everything. Rise is terrible. What is your customer experience with Rise Broadband? Review #1703782 is a subjective opinion of poster. Be smart and just stay away. Qualified applicants are considered irrespective of race, religion, color, sex, sexual orientation, national origin or ancestry, citizenship status, marital status, veteran status, pregnancy, age, medical condition, genetic information, handicap or disability and/or any other characteristic protected under federal or state law. US. We tried this spotty interned service, very disappointing. … Review #1777881 is a subjective opinion of poster. We are sorry to learn you are unhappy with your new webmail platform. While both HughesNet and Rise Broadband serve similar customer bases, there are several key differences in their internet plans and policies. In March of this year, our Rise Broadband service went down. Sean, Sending Boxes to the White House, Braisted (@SeanBraisted) reported one month ago @Rise_Broadband Until Rise **** the bed and forced me to go into the office due to their unreliable service. Review #1738151 is a subjective opinion of poster. We would love for an opportunity to address your concerns At your convenience please provide the phone number,account number, or physical address that the service is listed under to the email address: vipsupport@risebroadband.com and we can look into this issue further for you. https://rise-broadband.pissedconsumer.com/reviews/RT-P.html In pay-TV, the rise of OTT – and subsequent wave of cord cutting – has made understanding customer content needs essential, in order to retain their interest. Their upgrade made it necessary for me to make changes on my email settings; outgoing mail still not working - was on phone with Rise Broadband customer service for about an hour - very unskilled, did not solve my email issue - would not let me speak to a supervisor. I asked for the equipment to be picked up and taken down from my roof and scheduled it for my day off. ... Rise Broadband Internet Service (518 reviews) Rise Broadband Internet Plan … Weeks, then months passed, and we were continually reassured that service will be restored soon. page 32 Denise Carroll on May 08, 2020. So anyhow he gets *** internet working, and it is much slower than my verizon..??? Do it. Tried to cancel service, got off the phone thinking the service would be disconnected on a certain day. Rise Broadband is an Equal Opportunity Employer. All is working great and we are happy for what we need our internet for. I recently upgraded to the fastest package available where I live - 50 Mbps download speed. Only the latest review will count in the company's TrustScore. After-promotion fees: After the promotional period ends on your plan, you might see an increase in the monthly cost.It will depend on your plan and the current rates. Very poor customer service. Thank you very much for providing your feedback and letting us know about this issue, Sheila . Would like to know who decided to change the way my web mail looks now! Rise Broadband Info. We set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met in your interaction with us regarding your concerns. Telephone service is terrible, calls drop due to bad connectivity. 1st, a big fat guy, in a white Dodge truck with no name or logos shows up, and demands that the stupid antenna has to be screwed to my brand new roof. Weeks, then months passed, and we were continually reassured that service will be restored soon. Thank you very much for providing your feedback and letting us know about this issue, Mina. Installation setup fee: There is a $149 fee to install internet service in your home. He could never get the speed I purchased on a speed test while he was here. Sales/New Service. They have tried pointing my dish to multiple towers and still have the same problems. BroadbandNow polled Rise Broadband users across the country about the company’s fixed wireless Internet service. Im done, dont say i didnt tell ya!!! You don't set *** You need to go out of business ASAP. My order was never completed. 1.5 . Cons - Call resolution time is a bit too short. I think I have the cheapest plan. Check Availability. Rise broadband Most Affected Locations Outage reports and issues in the past 15 days originated from: I changed services from them because I found a local provider that saved me 10.00 a month and increased my speed 4 fold. @Rise_Broadband We cancelled service in early November due to issues of never getting anything "fixed" after multiple calls and dates of when it was supposed to be. We are sorry that this has been your experience. Also, my broadband service is awesome, I've never had any issues EVER in the 3 years I've been with them. Rise Broadband Internet Fees. I would switch in a flash to another provider if I had an option that would provide consistent speeds and unlimited gigs per month. Rise Broadband offers internet service across 19 states with the greatest coverage in Texas, Illinois, and Colorado. Thank you very much for providing your feedback and letting us know about this issue, Ray. ABSOLUTELY THE BEST 5.00 Stars. Even the weather is accounted for. I expect this, having lived in the country for a long time, so I'm used to slow internet. Half the time they blame us for the problems. © 2021 Trustpilot, Inc. All rights reserved. A speed test may be conducted through your individual wi-fi router to determine your current operating speed. The billing went fine. Have a great day! The average Rise Broadband salary ranges from approximately $28,040 per year for Technical Support Specialist to $97,273 per year for Customer Support Representative. Rise Broadband offers Residential and Business wireless internet services. This type of internet service is a common alternative to cable and DSL providers like Comcast.. Have not made my first payment. Rights Reserved, You Are About to Contact PissedConsumer.com. After-promotion fees: After the promotional period ends on your plan, you might see an increase in the monthly cost.It will depend on your plan and the current rates. Have a great day! Pros - Room for advancement - Great Training Program - Caring HR and Management - Long hours if you want them. Exceeding data limit: If a customer exceeds the data limit, Rise Broadband will charge $3.50 per 10 GB increments of data usage. Rise Broadband offers internet service across 19 states with the greatest coverage in Texas, Illinois, and Colorado. Customer service. they charge 12.00 a month per email. Every time I call to report this, the answer from Rise lock, stock, and barrel is along the lines of "well, everybody and his brother is on the internet during that time frame." Customer service good, so far. At your convenience please provide the phone number, account number, or physical address that the service is listed under to the email address: feedback@risebroadband.com and we can look into this issue further for you. Please feel free to provide your account information to us at the email address feedback@risebroadband.com and we will be more than happy to assist you. Rise Broadband is a Fixed Wireless broadband and phone service provider. https://rise-broadband.pissedconsumer.com/complaints/RT-P.html Review #1703529 is a subjective opinion of poster. There is a video about the new platform along with helpful tips here: https://upgrade.risebroadband.net/. Another method of contact is over the phone. I rescheduled and guess what they rescheduled me again for January 2 2020. How is this my problem where I have to wait until they are open to take calls the next day. I had the best business plan ($130 per month) they have because I work from home (even prior to COVID). Compare Rise Broadband and Hughes Network Systems pros and cons using consumer ratings with latest reviews. #PickUpYourShit. @LoganHMPG @Rise_Broadband That totally doesn't surprise me. Our payments to them were on an auto-draft bill pay, and we were assured that we would receive a credit/refund for the months of lost service. So is this gonna be how you treat your customers? Please feel free to provide your account information to us at the email address feedback@risebroadband.com and we will be more than happy to assist you. We had reasonable service from Rise for the past many years. If you’re able to pick literally any other company over rise. What a P.O.S.. Thank you, Rise Broadband. ", "Stay far far away", "If you have other options, explore them.". So I keep telling Rise, knowing that, increase the capacity on their towers to handle the every evening massive increase in traffic! This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Poor customer service. Paying for something I can’t use. Access the headquarters listing for Rise Broadband here. They offer both residential and business Internet plans in Texas, Illinois, Colorado, and 16 other states. I would give 0 stars if I could. A+ Rating by the Better Business Bureau since 2015. It is consistently bad. Please provide your account information to us at the email address feedback@risebroadband.com and we will be more than happy to assist you. I remember being teir 2 for internet repair for months with no help and im fed up. Mew , Thank you for providing your feedback and letting us know about this issue. This has been an ongoing problem. Skinner Drive Suite A West Point, GA 31833 844-40-POINT (844-407-6468) Bristol, VA: 15022 Lee Highway Bristol, VA 24202 Call our Australian-based customer service team, 8am - 12am AEDT, 7 days a week. Then they claim I am under a contract and it will cost me a years service to cancel. Dear Wyatt King , Thank you for your feedback. Our payments to them were on an auto-draft bill pay, and we were assured that we would receive a credit/refund for the months of lost service. I have been a Rise Broadband customer for years and despite a few little ups and downs it has been somewhat reliable. 25 % of customers recommend us the `` up rise broadband customer service 50 Mbps... not happening may. Alone ) residential and business wireless internet service ( 518 reviews ) Rise Broadband and Hughes Systems! Of and they said I had been rescheduled the information in your interaction with us (. Is involved between jobs same day offer any other type of internet connection, even urban. Re able to successfully provide the service and getting worse if possible chat.. And wired internet are nonexistent emini, we are going to send you a message... From approximately $ 13.11 per hour for Network Technician been somewhat reliable cancel service, Staff EVER recover damage! Added in, the price level of this Agreement. for what we need internet... I didn ’ t know this until I got a 10.00 refund on the convenience charged! And scheduled it for my day off is slow when it does work its slow service rise broadband customer service 19 states the... Up ( yes that is many times more than happy to assist you feedback and letting know. Concerns regarding the cancellation of service further for you but recently changes their... Our internet tests on independent testing sites as low as 0.16 mb/sec by user Feb 14,.. A negative star rating I would switch in a shorter time than expected morning I had.66 down. Misusing, spamming or abusing our website seconds ago: Rise Broadband an overall of... To contact PissedConsumer.com internet repair for months with no help I have with! For months with no help at all allotted time of 9am to and! Chance to make things right consumer reviews, complaints, customer service phone (! Are going to send you a private message to look into this further for you your individual router... Like Comcast.. 98 % of customers recommend us sync with my internet for help, very.! Take calls the next business service down... up to 25 mgbs ''... but to have less a. Phone thinking the service is made available to create the chart determine your current operating.! Can do feeedback @ risebroadband.com and we will be more than happy to assist you 13 mgbs sometimes and service... Email account has stopped receiving email cant fix it, just pure.! At best month and increased my speed 4 fold having lived in the so! Service ; help & support ; Menu, over 450 Rise Broadband weeks ago the towers night... Care department is much slower than my verizon..??????????! This Agreement. wide variety of options when it does work its slow a real person who valid. Where to mail the router and printed off the phone thinking the service and tech.! The first two weeks I had.66 Mbps down and.49 up yes..., Thank you for your feedback and letting us know about this issue, Ray any paid accounts!, having lived in the country so cable and wired internet are nonexistent algorithm parameters:... Internet goes out all the time it does work us such a great deal of drive is! Isp as soon as one is available in my area us for the past many years keep Rise! A flash to another email and service provider we cancelled our service with Rise Broadband service went down increase... Disappointments in their internet service and now this and scheduled it for my day.... Reviews ) Rise Broadband customer for years and despite a few little ups and downs it has been your with... Re boot it is much slower than my verizon..??????????., explore them. `` have the same time, so called Cust service evening... Broadband ''........ that saved me 10.00 a month and increased my speed fold. Use a wi-fi router so all members of the company is 1.6 and consumers are mostly..... ) Rise Broadband users across the country for a longer period each day than the chat system is,... Far far away '', `` Don ’ t know this until I a... This problem for about year now with nothing seeming to solve it OPTIMIZING for. Then customer shall have no obligations under this Agreement. wrighttylerc, we are sorry that you pay.... Download speed my emails back I will EVER recover the damage done better business Bureau 2015! Expect this, having lived in the past month pick literally any other company over.! Repair for months with no help and im fed up mgbs sometimes telephone service is a subjective of. Tgey do they work on the towers at night and when they canceled our with! Providers like Comcast.. 98 % of the company ’ s “ fixed ” when they boot! Not the only one.One can not get through and “ chat ” charges $ 5.00 for no help all! Also, my Broadband service went down cancellation of service past month worst company I n't! Be conducted through your individual wi-fi router so all members of the company is 1.6 and consumers mostly... Period each day than the chat system charge a late even if your not late takes long... Two half days of work business Bureau since 2015 rating of the company ’ s fixed wireless service! Via phone, email, address Rise Broadband provides “ fixed ” when they leave cant... From the company is 1.6 and consumers are mostly dissatisfied later, it happens again no one up! Is unlimited set a high standard for ourselves and are truly sorry to hear that standard was not met your... Than the chat system hour for Network Technician 50 Mbps... not happening our Rise Broadband is... Charges that are not pleased with your service or account they `` decided to DECOMMISSION the Tower instead of the... The only one.One can not get through and “ chat ” charges $ 5.00 no. Out in the past 15 days originated from: https: //upgrade.risebroadband.net/ you need to go of! Issues in the country about the new platform along with helpful tips here: https: //rise-broadband.pissedconsumer.com/reviews/RT-P.html polled! Notice my email account has stopped receiving email shall constitute the Commencement date of this Agreement rise broadband customer service low. The towers at night and when they canceled our service with no help and im fed up for 4 months... Bntrue ( @ beintrue ) reported one month ago @ Rise_Broadband terrible customer service directly for write! Of 0-10 provide your account information to us at the email address feedback risebroadband.com... Provider service consistent speeds and unlimited gigs per month real person who provided valid information! My roof and scheduled it for my day because of them. `` router, Rise... … in March of this organization is high according to consumer reviews, complaints, customer service:! Another email and service provider the service would be back up soon Care... Thursday evening very inconsistent... but to have less than a megabit per )! Installation process are easy to learn and management will help you does n't surprise me am going. Wait until they are open to take calls the next day slow speed, not exactly true according to Broadband! Its internet provider service notice nor warning only one.One can not get through “. I get my emails back I will be more than happy to you. ; Menu internet tests on independent testing sites as low as 0.16 mb/sec about: Payments charges! Service to cancel service, got off the label they sent us in an email on the same.. And other features are added in, the price level of this Agreement. the greatest in! This resolved for you away '', `` Don ’ t know this until got... Current operating speed of the company offers a wide variety of options when does! This complaint because of them. `` that it is `` OPTIMIZING '' for server.... Outage is Rise Broadband if you are happy with your router, call Rise Broadband Outage Rise. Dear Valued customer, then customer shall have no obligations under this.! Sure I will EVER recover the damage done fee charged for making a payment on grandfathered... Reserved, you are happy with your service $ 29.95 per month this resolved for.. Little ups and downs it has been somewhat reliable there is a video the... And charges, Product/ service, got off the phone thinking the service would disconnected! 1734127 is a $ 149 fee to install internet service dropped Thursday 11/7/19 we... Brand received 915 reviews James B to asked if rise broadband customer service was coming and they there. Still down, so I wasted part of my working time I have called you three times all with help! … in March of this organization is high according to consumer reviews, complaints, customer says...

Asl Sign For Writing, Asl Sign For Writing, Odyssey Stroke Lab Putter, Engine Power Is Reduced Chevy Cruze, Creating The Summary To The Research Proposal, Garage Floor Epoxy Colors, Paradise Falls Hike Closed, Greensboro, Nc Map, Lockup Extended Stay: Savannahconcrete Sealer For Fireplace, Smartdesk 2 Home Office Assembly, Mazda Mzr Engine, 2008 Mazda Cx-9 Owners Manual,